088 428 81 10
Keuze uit heel veel groepsuitjes
De scherpste prijzen van Nederland & België
Geprezen om service & flexibiliteit
Favoriet Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Oeps! themafeest

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Oeps! themafeest

Wat als het door u gewilde feest niet geheel volgens uw plan  op gang komt? Dat wordt improviseren onder leiding van creatieve en humoristische dames. Reserveer het Oeps Themafeest van Huisbrand Events als u zich wilt laten verrassen en als u zelf de mouwen wilt opstropen om een gezellige party te organiseren. Te boeken in Nederland en België en altijd voorzien van disco, smartlappen, leuke spelletjes en een grote glimlach.

Ontmoet onze dame met krulspelden, tante Sjaan, aangenaam!

Samen met haar neef Sjonnie regelt zij alsnog van alles om een provisorische knalavond te organiseren! Speciaal voor u, zegt ze…'omdat u van die leuke mensen bent…'

Maar ja, zij kan dat natuurlijk niet alleen! Zij heeft uw hulp natuurlijk wèl nodig! Als zij koffie opwarmt en het over datum gebak uit de koeling pakt, ruimt u de rommel een beetje op en versiert u alvast met z’n allen de zaal.

U gaat gezellig Oud-Hollandse Spellen spelen of volgt een cocktail workshop. Tante Sjaan maakt met hulp van in de haast opgetrommelde familie, buren en vage kennissen wat lekkere hapjes terwijl u een spoedcursus smartlappen zingen volgt en u het resultaat op cd laat vastleggen (!).

Tijdens het zalige diner wat Tante Sjaan in haar keuken van wat restjes in elkaar heeft geflanst, volgen nog verschillende vormen van interactief Mokums entertainment.

Na het toetje (bakje yoghurt met suiker en een vleugje kaneel?) barst het feest pas goed los als het Seventies Discobal het zaaltje op haar grondvesten zal doen schudden! Pak je meid of vent en verover de dansvloer!

Deze avond kan niet meer stuk!

Inclusief:

- Ontvangst met koffie en gebak
- Workshop smartlappen zingen
- Oud-Hollandse spelletjes
- DJ
- Aankleding in stijl
- Uitgebreid 3 gangen buffet
- Luxe hapjes
- Toplocatie
- Fotograaf
- Partymanager
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

Prijs:

50 - 74 personen € 92,50 p.p. excl. BTW
75 - 99 personen € 84,50 p.p. excl. BTW
100 - > personen € 77,50 p.p. excl. BTW

Optioneel:

- Workshop cocktail shaken
- Accordeonist

De prijs is afhankelijk van het aantal gasten, de locatie en de F&B keuze. Bel met onze medewerkers voor een offerte op maat!

Voor minder deelnemers reserveren?

Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

Worden de uitjes alleen in de Nederlandse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden gevolgd.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan, omdat wij echter inkopen voor het minimaal aantal deelnemers verzoeken wij u dan wel dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons!
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Via onze systemen kunnen wij direct zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de door u opgegeven datum. Als dit zo is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, om mogelijke teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe laat beginnen de uitjes van Huisbrand Evenementen eigenlijk?
Dat bepaalt u zelf! Uiteraard deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen wanneer ù dat wilt!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat kan helaas niet. Huisbrand Evenementen organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen, volledig aangepast aan specifieke wensen. Om die reden kunnen geen anderen aan de arrangementen deelnemen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon de stad in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. Nederland & belgië zijn ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar!
Hoe komen wij van punt a naar b?
De gidsen van Huisbrand Evenementen kunnen u begeleiden van het ene punt naar het andere (tenzij dit over een afstand van bijvoorbeeld 100 meter is..). Maar u ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Huisbrand Evenementen fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Tevens stelt de fiscus dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Huisbrand Evenementen maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Op maat gesneden uitjes, weet u wel? Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan.
Gerelateerde categorieën

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan