088 428 81 10
Keuze uit heel veel groepsuitjes
De scherpste prijzen van Nederland & België
Geprezen om service & flexibiliteit
Favoriet Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Disco Party

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Disco Party

Earth, Wind & Fire,  KC and the Sunshine Band en al die andere hits van topbands uit lang vervlogen tijden komen tijdens de Huisbrand Events Disco Party meerdere malen voorbij. Het swingende alternatief voor elk groepsuitje of bedrijfsuitje dat wel eens verder wilt gaan dan die saaie kroeg of dat langdradige diner. Te boeken in diverse grote steden in Nederland en België.

Everybody is free to feel good! Beleef dit Disco Party themafeest in een stad naar keuze.

Geniet van onze cocktails en lekkere hapjes. Wij bieden u een heerlijk buffet aan en u kunt onbeperkt gebruik maken van de drankjes uit de Hollandse bar.

Onze fotograaf maakt intussen wat ludieke kiekjes van het feestgedruis. De dansvloer is in een mum van tijd gevuld met afrolkapsels en kleurige gewaden! De discoband doet vervolgens een swingende live-act. Voor diegenen die er niks van bakken hebben we ook nog een Workshop Disco Dansen op het programma staan!

Er is nog maar één ding te zeggen: ‘Let´s Groove Tonight’, voetjes van de vloer en geheel uit uw dak met de Huisbrand Events Disco Party!

Inclusief:

– Ontvangst met cocktail
– Disco DJ
– Onbeperkt drankjes uit de Hollandse bar gedurende 4 uur
– Buffet
– Borrelhapjes
– Aankleding in stijl
– Workshop discodansen
– Fotograaf
– Toplocatie

Prijs:

50 – 74 personen  € 104,50 p.p. excl. BTW
75 – 99 personen   €  97,50 p.p. excl. BTW
100 – > personen   €  89,50 p.p. excl. BTW

Optioneel:

– Verlichte dansvloer
– Discoband

De prijs is gebaseerd op onze vaste feestlocatie.

Voor minder deelnemers reserveren?

Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

Worden de uitjes alleen in de Nederlandse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden gevolgd.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan, omdat wij echter inkopen voor het minimaal aantal deelnemers verzoeken wij u dan wel dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons!
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Via onze systemen kunnen wij direct zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de door u opgegeven datum. Als dit zo is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, om mogelijke teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe laat beginnen de uitjes van Huisbrand Evenementen eigenlijk?
Dat bepaalt u zelf! Uiteraard deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen wanneer ù dat wilt!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat kan helaas niet. Huisbrand Evenementen organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen, volledig aangepast aan specifieke wensen. Om die reden kunnen geen anderen aan de arrangementen deelnemen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon de stad in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. Nederland & belgië zijn ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar!
Hoe komen wij van punt a naar b?
De gidsen van Huisbrand Evenementen kunnen u begeleiden van het ene punt naar het andere (tenzij dit over een afstand van bijvoorbeeld 100 meter is..). Maar u ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Huisbrand Evenementen fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Tevens stelt de fiscus dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Huisbrand Evenementen maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Op maat gesneden uitjes, weet u wel? Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan.
Gerelateerde categorieën

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan