088 428 81 10
Keuze uit heel veel groepsuitjes
De scherpste prijzen van Nederland & België
Geprezen om service & flexibiliteit
Favoriet Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Ranking the Stars quiz Apeldoorn

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Ranking the Stars quiz Apeldoorn

Vanaf nu ook bij Huisbrand Events te boeken; de hilarische Ranking the Stars quiz! Bent u klaar om uw vrienden of collega's te ranken? Alle geheimen zullen bloot komen te liggen. Maak uw borst maar nat voor een super gezellige middag!

Willen jullie een nog hechter team op werk of heeft u absoluut geen geheimen voor uw vrienden, dan is dit echt hét perfecte uitje om te boeken!

Een aantal dagen voor het spel vullen alle deelnemers de vragenlijsten in. Hier beantwoordt u vragen over uzelf en zal u uw collega’s of vrienden moeten ‘ranken’. Denk maar eens goed na over vragen als: Wie er het beste kan koken (en uiteraard ook wie het slechtste), wie de meest ideale schoonzoon of schoondochter is en wie de grootste chaoot is binnen jullie gezelschap.  Uiteraard kunt u bij Huisbrand Events de vragen voor jullie quiz geheel naar eigen wens aanpassen.  De uitkomsten zullen resulteren in een spectaculaire en hilarische Ranking the Stars quiz!

In twee- of drietallen gaan jullie de strijd met elkaar aan. Welk team kan het beste ranken? Tijdens het spel spelen we verschillende rondes om punten te verdienen. De quizmaster zal een aantal open vragen aan de groepen stellen en daarnaast worden natuurlijk de gemaakte rankings behandeld. Een hilarische quiz is gegarandeerd!

Uiteraard zal aan het eind van de quiz de winnaar bekend gemaakt worden! Krijgt uw team de eeuwige roem?

Inclusief:

- Quizmaster

- Leuke prijs voor de winnaar

- Toplocatie in het centrum

- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

Prijs:

15 - 29 personen € 24,50 p.p. excl. BTW
30 - > personen € 21,50 p.p. excl. BTW

Bezorgkosten benodigdheden:

€ 100,00 excl. BTW

Tip!

Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En... zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

Reservering voor kleinere groepen:

Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers voor dit spelprogramma? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

Worden de uitjes alleen in de Nederlandse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden gevolgd.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan, omdat wij echter inkopen voor het minimaal aantal deelnemers verzoeken wij u dan wel dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons!
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Via onze systemen kunnen wij direct zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de door u opgegeven datum. Als dit zo is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, om mogelijke teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe laat beginnen de uitjes van Huisbrand Evenementen eigenlijk?
Dat bepaalt u zelf! Uiteraard deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen wanneer ù dat wilt!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat kan helaas niet. Huisbrand Evenementen organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen, volledig aangepast aan specifieke wensen. Om die reden kunnen geen anderen aan de arrangementen deelnemen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon de stad in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. Nederland & belgië zijn ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar!
Hoe komen wij van punt a naar b?
De gidsen van Huisbrand Evenementen kunnen u begeleiden van het ene punt naar het andere (tenzij dit over een afstand van bijvoorbeeld 100 meter is..). Maar u ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Huisbrand Evenementen fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Tevens stelt de fiscus dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Huisbrand Evenementen maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Op maat gesneden uitjes, weet u wel? Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan.

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan