088 428 81 10
Keuze uit heel veel groepsuitjes
De scherpste prijzen van Nederland & België
Geprezen om service & flexibiliteit
Favoriet Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Etiquette diner met butler

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Etiquette diner met butler

Wilt u weer eens leren hoe het echt moet? Tijdens dit Etiquette diner met butler van Huisbrand Events leert u zich weer eens te gedragen. Hoewel u misschien nooit een staatsbanket zult deelnemen is het toch altijd handig om te weten aan welke kant het bestek hoort te liggen, wanneer u mag beginnen met eten en hoe u uw excuses aanbiedt als u van tafel gaat.

Etiquette geeft zelfvertrouwen, het verbetert uw sociale vaardigheden en de omgang met uw relaties. Het is voor u een pluspunt op zowel zakelijk als privégebied om de basis van de etiquette onder de knie te hebben en nog leuk ook!

In combinatie met een drie-gangen-diner wordt dit bedrijfsuitje of groepsuitje gepresenteerd en bijgestaan door een heuse butler in een echt jacquet en witte handschoenen of in een livrei. Deze man heeft voor vele indrukwekkende mensen gewerkt. Wat dacht u van H.K.H. Prinses Margriet of meneer McCain in hoogsteigen persoon?

Zijn jarenlange ervaring en oneindige enthousiasme zorgen ervoor dat het Etiquette-diner niet alleen leerzaam is, maar ook een leuk en gezellig bedrijfsfeest of familie-uitje, of met vrienden of collega’s.

U wordt op locatie op een gepaste wijze door de butler ontvangen. Tijdens het arrangement worden onder andere kennismaken met mensen, tafelmanieren, converseren, zakelijke etiquette en hoffelijkheid behandeld.

Ook wordt u zelf aan het werk gezet en getest op uw etiquette-vaardigheden! Dit in combinatie met de verhalen van toppers en floppers uit het leven van de butler, zorgt voor een zeer geslaagd uitje!

Na afloop van het diner bent u niet alleen een perfecte tafelgast, maar ontvangt u ook een uniek etiquette-certificaat!

Inclusief

– Ervaren butler
– Locatiehuur
– Uitgebreid 3-gangen diner
– Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip

Prijs

10 – 14 personen  € 69,50 p.p. excl. BTW
15 – 19 personen  € 67,50 p.p. excl. BTW
20 – 29 personen € 65,50 p.p. excl. BTW
30  – >  personen € 63,50 p.p. excl. BTW

Voor minder deelnemers reserveren?

Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

Worden de uitjes alleen in de Nederlandse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden gevolgd.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan, omdat wij echter inkopen voor het minimaal aantal deelnemers verzoeken wij u dan wel dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons!
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Via onze systemen kunnen wij direct zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de door u opgegeven datum. Als dit zo is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, om mogelijke teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe laat beginnen de uitjes van Huisbrand Evenementen eigenlijk?
Dat bepaalt u zelf! Uiteraard deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen wanneer ù dat wilt!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat kan helaas niet. Huisbrand Evenementen organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen, volledig aangepast aan specifieke wensen. Om die reden kunnen geen anderen aan de arrangementen deelnemen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon de stad in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. Nederland & belgië zijn ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar!
Hoe komen wij van punt a naar b?
De gidsen van Huisbrand Evenementen kunnen u begeleiden van het ene punt naar het andere (tenzij dit over een afstand van bijvoorbeeld 100 meter is..). Maar u ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Huisbrand Evenementen fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Tevens stelt de fiscus dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Huisbrand Evenementen maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Op maat gesneden uitjes, weet u wel? Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan.

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan